zondag 29 mei 2011

Ik ben verliefd.

Sinds een dag of twee,vlinders in mijn hoofd. Sinds een dag of twee,aangenaam verdoofd. 'K was haast vergeten hoe het voelt om verliefd te zijn.
Veel te lang alleen, 'K stond een beetje stil. Hoe kon ik het weten, mijn wereldje was zo klein.
Alles wat hij (ze) zegt, slik ik voor zoete koek. En mijn scherpe blik, is ook al dagen zoek. 'T kan me niet schelen zolang hij (ze) maar met me vrijt.
Ze keek om zich heen. Niemand te zien? Of zit daar nog iemand, dacht ze. Nee, het was leeg in huis. Ze begon te zingen. En ze zong en zong. Opeens kwam er een heel erg 'onbekend' nummer te voorschijn, zomaar uit het niets. Ze zong het nummer en werd er vrolijk van. 'Sinds een dag of twee, vlinders in mijn hoofd. Sinds een dag of twee, aangenaam verdoofd.' Huh? Het meisje dacht na over songteksten. Ze kwam op het nummer 'Till Kingdom comes' van Coldplay. Maar zij kende de versie anders. Zij kende hem zoals 'Hij' hem zong. Zoals hij het nummer zong, zo vond ze het nummer mooi. Want van zijn stem kreeg ze kippenvel.
Het meisje was verliefd. Zij was verliefd op een geweldige stem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten