Het meisje keek zijn kant op, hij zag er leuk uit. Zou ze wat tegen hem zeggen? Maar wat moest ze dan zeggen? Hoi, ik ben het, remember? Dan zou het antwoord waarschijnlijk toch zijn geweest dat hij haar niet herkende. Ze vond het jammer. Het eindstation kwam steeds dichterbij en ze wilde wat zeggen. Ze kon het niet, of durfde ze het niet? Ze wist alleen één ding wel. De kans dat zij deze jongen niet meer zou zien zou groot zijn, erg groot. Het meisje reisde immers bijna nooit meer met de trein.
zaterdag 29 oktober 2011
De ontmoeting.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten