Kom bij me, ik wil je vasthouden. Ik wil met je in slaap vallen en naast je wakker worden. Het meisje had het koud, ze verlangde naar deze jongen. Het enige wat zij van hem kon zien was een schim, ze wist nog altijd niet wie hij was. Maar ze verlangde zo erg naar deze jongen. Ze wist niet hoe hij eruit zag, maar in haar fantasie zag hij er altijd even mooi uit. Bruin haar heeft hij, mooie groene ogen een mooi verzorgde mond met tanden, met een daarbij mooie lach en hij is breed genoeg om haar te kunnen beschermen. Zij had meestal wat met jongens gehad die smal waren, en weg zouden rennen als er problemen zouden zijn, maar nu wilde zij het anders. Zij wilde eindigen met iemand die haar wél zou beschermen, ook al zou het niet nodig zijn. Het meisje droomde altijd weg als zij aan deze jongen dacht. Ze wist dat hij bestond en ondanks dat het nu nog koud om haar heen voelde, ze wist dat de warmte haar ooit wel zou omhelzen. Die dag zou gewoon komen.
maandag 13 februari 2012
Híj.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten