Hoi lieve bloglezers,
Ik ga samen met een andere blogschrijfster een kort verhaal schrijven. Ik ga vandaag beginnen met het eerste stukje, opdat ik de blog door kan sturen naar Kimberly Olthof. Wij zullen elke keer een stukje van het verhaal aanvullen en de blog dan weer terug sturen naar de ander zodat zij hetzelfde kan doen. Voor mensen die geïnteresseerd zijn in de blogs/verhalen van Kimberly: site & Facebook-pagina.
We zullen zien wat er uit dit project gaat komen, in de hoop dat het natuurlijk een succeservaring op zal leveren!
Liefs, Daniëlle.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten