dinsdag 11 december 2012

I wish I could fly.

''We kunnen voor een dag helden zijn, springen van gebouwen. Niet alleen van gebouwen springen, maar ook springen in de ruimte. Niks houdt ons tegen. We kunnen tijd stelen, we kunnen alles doen wat we willen. Nu en altijd. Doe je mee?'' Isa keek met stralende ogen naar de jongen. Hij keek haar dromerig aan. Hij leek het een fijn idee te vinden. ''We kunnen helden zijn, voor altijd. Niks zal ons van elkaar vandaan houden, want wij kunnen alles aan! We kunnen alles en iedereen verslaan.'' Hij keek haar strijdig aan, terwijl hij dit zei. Peter leek helemaal in zijn rol te zitten.
Peter en Isa zouden helden zijn, gewoon voor een dag, gewoon omdat het kon. Samen trotseerden zij de wereld. Niets of niemand hielp hen. Ze hielpen elkaar en dat was goed genoeg. Aan elkaar hadden ze veel, samen stonden ze sterk. Samen waren ze een. Samen konden ze vliegen, rennen, springen over daken, gillen, maar bovenal.... Samen waren ze verliefd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten