woensdag 5 september 2012

Girl gone mad.

Soms, moeten we gewoon even gek doen in het leven. Dan moeten we de standaard even doorbreken en doen wat je gewoon altijd al eens wilde doen (of nog niet zo lang). Waarom zou dat niet kunnen, doen wat je graag wilt. Perfectie is immers toch een begrip wat voor eenieder een andere definitie heeft, wat voor elk mens even veel of even weinig waard is. Wie is er perfect, dat fotomodel die in de Girlz staat, die geleerde die in de National Geographic staat afgebeeld, dat meisje uit Zuid-Afrika die een droom heeft? Iedereen is op zijn eigen manier perfect, ook jij, ook ik. Het feit dat ik nu dus 2 blonde plukken en 1 groene pluk in mijn haar heb, maakt mij niet minder. In theorie ben ik nu méér, wel 3 hele plukken á ? gram. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten